انواع حوله متناسب با سلیقه شما در فروشگاه اینترنتی دکور خواب برای شما فراهم شده و می توانید برای خرید اقدام کنید.

انواع حوله

در سایت دکور خواب، انواع مختلف حوله نیز موجود می باشد. حوله ها نیز دارای انواع مختلفی هستند. این حوله ها کاربرد های متفاوتی دارند. از جمله این حوله ها می توان به حوله پنبه‌ ای، ارگانیک، ابریشم، بامبو، نایلونی اشاره نمود. یکی از انواع حوله ها، حوله پنبه ای می باشد. حوله پنبه‌ ای نوعی حوله است که از پنبه ساخته می‌شود. پنبه یک الیاف طبیعی است که از گیاه پنبه استخراج می‌شود. حوله‌های پنبه‌ ای عموماً نرم، ملایم و جذاب هستند و پس از استحمام، دوش مورد استفاده قرار می‌گیرند. مزیت های استفاده از حوله پنبه ‌ای شامل جذب آب بیشتر و خشک کردن سریعتر بدن می‌باشد. همچنین، این حوله ها عموماً بافتی نرم و ملایم دارند و روی پوست بسیار راحت و لطیف هستند.

یکی دیگر از انواع حوله های موجود در بازار، حوله ارگانیک می باشد. حوله ارگانیک نیز یک نوع حوله است که از موادی تهیه می ‌شود که در فرآیند تولید آن از هیچ نوع مواد شیمیایی استفاده نشده است. حوله ارگانیک معمولاً از الیاف طبیعی مانند پنبه آلی، بامبو، کتان یا ترکیبی از این مواد تهیه می‌شود. استفاده از حوله ارگانیک دارای مزایای فراوان است. همچنین، حوله ارگانیک معمولاً نرم، ملایم بوده و برای پوست حساس و آلرژیک بسیار مناسب می باشد. اگرچه حوله ارگانیک قابلیت جذب آب کمتری نسبت به برخی حوله ‌های دیگر دارد. این نقص خود را از طریق کیفیت خود جبران می کند.

 

چند نوع دیگر حوله

از دیگر انواع حوله، می توانیم به نایلونی اشاره نماییم. حوله نایلونی یکی دیگر از انواع حوله ها می باشد. این حوله، از الیاف نایلون تهیه می‌شود. الیاف نایلون از پلیمرهای ساخته شده از نفت و گاز طبیعی تولید می‌شود. حوله‌ های نایلونی معمولاً خوش دست و سبک هستند و می توانند آب بیشتری را جذب نمایند. استفاده از حوله نایلونی در برخی موارد می ‌تواند مزایا و معایبی داشته باشد. از آنجا که نایلون در برابر رطوبت و آب مقاوم است، حوله‌ های نایلونی می‌توانند در حمام و ورزش‌های آبی مورد استفاده قرار گیرند. از آنجا که نایلون یک نوع الیاف نساجی شیمیایی است، ممکن است به پوست حساس و آلرژیک آسیب برساند و منجر به خارش در پوست شود.

یکی دیگر از انواع حوله های موجود در بازار، حوله ابریشمی می باشد. حوله ابریشمی، حوله ‌ای است که از نخ‌های ابریشم ساخته می‌شود. پارچه ابریشمی یکی از انواع پارچه‌های لطیف و نرم است و تولید آن از کرم ابریشم صورت می‌گیرد. حوله‌ ابریشمی به دلیل خواص ضد حساسیتی و قدرت جذب بالا، تقاضای زیادی در سراسر جهان دارد. اما لازم به ذکر است که حوله‌های ابریشم قیمت بالایی دارند و نسبت به حوله ‌های دیگر گران قیمت هستند.

حوله ابریشمی  

حوله ابریشمی موجود در سایت دکور خواب

سایت دکور خواب

انواع حوله، در فروشگاه های مختلفی چه فروشگاه آنلاین و چه فروشگاه حضوری موجود می باشد. تمامی حوله های مذکور در سایت دکور خواب موجود می باشند. سایت دکور خواب یک فروشگاه آنلاین و غیر حضوری است. این فروشگاه در زمینه عرضه سرویس خواب از روتختی گرفته تا تشک، فعالیت می‌کند. همچنین علاوه بر سرویس خواب، انواع مختلف حوله را نبز عرضه می کند. در واقع تمامی محصولاتی که برای سرویس خواب شما نیاز می باشد، در این فروشگاه موجود می باشد. شما می توانید به این سایت مراجعه کرده و محصول مورد نظر را خریداری نمایید.

انتخاب از سایت دکور خواب، برای شما یک فرصت خوب محسوب می‌شود. این سایت بهترین محصولات را برای شما عرضه می کند.

نمایی از حوله بدن

نمایی از حوله بدن

 

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد