انواع پتو با تمام تنوع آن، در سایت دکور خواب موجود بوده و شما می توانید با مراجعه به آین سایت اقدام به خرید نمایید.

انواع پتو

سایت دکور خواب، انواع مختلف پتو را برای شما عرضه کرده است. انواع پتو، با توجه به مواد اولیه و سلایق افراد طراحی و عرضه می شوند. ما در این بخش به بررسی انواع پتو می پردازیم. پتو انواع مختلفی دارد. از جمله می توانیم به پتو پنبه ای، بافتنی، شیشه ای، پشمی، ارگانیک و ژله ای اشاره کنیم. یکی از انواع پتو ها، پتو پنبه ای می باشد. پتو پنبه ای که اغلب به عنوان پتوهای تابستانه معروف هستند. این پتو ها از جنس پنبه تهیه شده و برای استفاده در فصل‌های گرم سال مثل تابستان مناسب اند. این پتوها دارای خاصیت تنفس پذیری بالا و جذب رطوبت هستند که باعث ایجاد حس راحتی در طول خواب می‌شوند.

علاوه بر این، پتوهای پنبه ‌ای خنک و سبک هستند. بنابراین در خوابگاه‌ ها یا در منازل با دمای بالا، می‌توانید از آن ها استفاده نمایید. یکی دیگر از پتو های موجود در بازار، پتو بافتنی است. پتوهای بافتنی، از نخ‌ های طبیعی مانند پنبه و کشمیر تهیه می‌شوند. این نوع پتوها اغلب به صورت دستبافت یا با استفاده از ماشین بافتنی تولید می‌شوند. طرح و نقشه‌ های مختلفی روی آنها بافته می‌شود و بسته به انتخاب ما می‌توانند بسیار نازک و سبک یا ضخیم و گرم باشند. همچنین پتوهای بافتنی از جمله پتوهای محبوب در فصل‌های سرد سال هستند. این نوع پتوها دارای خاصیت نگهداری حرارت و جذب رطوبت هستند.

 

 

چند مورد دیگر از انواع پتو

همانطور که گفته شد، انواع پتو در جنس های مختلفی طراحی می شوند. یکی دیگر از پتوهای موجود، پتو شیشه ای است. پتوهای شیشه ای از مواد متشکله نازک و ریز الیاف شیشه ای تشکیل شده اند. این الیاف تا پنجاه برابر نازک تر از مواد دیگری مانند پنبه هستند. الیاف شیشه ای، منجر می شود تا پتو سبک و نرم باشد. پتوهای شیشه ای دارای پوسته های تخت و سرویس های مختلفی هستند. این پتو ها روکش جداپذیر یا روکش ضد خش و ضد زنگ دارند. 

پتو پشمی

پتو پشمی موجود در سایت دکور خواب

 یکی دیگر از انواع پتوهای موجود در بازار، پتوهای ارگانیک می باشد. پتوهای ارگانیک به پتوهایی اطلاق می‌ شوند که با استفاده از مواد طبیعی و بدون استفاده از مواد شیمیایی، تولید می‌شوند. این پتوها اغلب از الیاف طبیعی مانند پنبه آلی، پشم آلی، پنبه بیولوژیک یا کشت ارگانیک نخل طراحی می شوند. مورد دیگر، پتوهای پشمی می باشد. پتوهای پشمی یکی از گزینه‌های محبوب برای استفاده در فصل سرما می باشند.

 

 

سایت دکور خواب

انواع پتو در سایت دکور خواب برای شما فراهم شده است. تمامی پتوهای معرفی شده در سایت دکور خواب موجود می باشند. سایت دکور خواب یک فروشگاه آنلاین و غیر حضوری است. این فروشگاه در زمینه عرضه محصولات مربوط به سرویس خواب فعالیت می‌کند. در واقع تمامی محصولاتی که برای سرویس خواب شما نیاز می باشد، از جمله تشک، روتختی، پتو و... در این فروشگاه موجود می باشد. شما می توانید به این سایت مراجعه کرده و تمامی محصولات موجود را خریداری نمایید.

انتخاب از سایت دکور خواب، برای شما یک فرصت مناسب می باشد. با خرید از این سایت، کیفیت را به همراه لذت، به خانه می برید.

 

انواع پتو دونفره

انتخاب از سایت دکور خواب، انتخاب لذت

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد